Våra aktiviteter och Coronaviruset

Coronaviruset är störande i samhället och för vår verksamhet.
Vi genomförde årsmötet och ugglekvällen förra veckan med något reducerat deltagande, men nu börjar viruset spridas i samhället och, som du säkert sett, har många arrangemang ställts in och personer i riskgrupper uppmanas att hålla sig hemma.

Naturskyddsföreningen riks har följande rekommendationer: https://www.naturskyddsforeningen.se/nyheter/coronapandemin-sa-paverkas-vara-aktiviteter-framover?utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

Vi har en utflykt planerad den 28 mars till Svalnässtugan vid Tysslingen. Eftersom det är en inneaktivitet och våra ledare inte är tillgängliga så ställer vi in den aktiviteten.

Följande aktiviteter i vår är utomhusaktiviteter och kanske kan genomföras med eftertanke och gott uppförande. Vi avvaktar så länge och hoppas kunna genomföra dem.

Hälsningar
Sture Hermansson